tirsdag 23. juni 2009



St. Hans

Endelig varmt - og endelig et innlegg på bloggen. Har vært litt lat til å skrive, men skal skjerpe meg nå...
Har vært aktiv med diverse prosjekter, bl. a. den morsomme saue-dukken fra Estland. Disse hånddukkene brukes visst til å lære barn om mønstre - så jeg planlegger å lage en sau med norsk mønster også. Fikk ros av datteren min for denne, så det var ikke verst!
Har ellers et perfekt hemmelig sted for en tilbaketrukket sommertilværelse hvor jeg nyter sol og fred. I går kom andemor svømmende forbi med (minst) 8 andunger, et slikt besøk setter jeg pris på!

Og St. Hans? På Maihaugen - selvfølgelig! Medbringende kaffe på termos og Camilla Plums "slaskebrød" (http://www.dr.dk/DR2/CamillaPlum/boller+af+staal/opskrifter/20071119115544.htm) som hele familien elsker! Selv liker jeg aller best å lage dem, det minner meg om dengang vi lagde sølekaker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar